Nikt nie uwielbia, kiedy tak właściwie film w telewizji nieoczekiwanie zostaje powstrzymany przez blok reklam. Ale jeszcze znacznie bardziej drażniące bywają reklamy www. To przykre, w internecie wszelkie chwyty są dozwolone. Albo prawie wszystkie… Promocje, które rozpraszają naszą przejrzystą uwagę albo blokują na jakiś czas przeglądarkę, są uznawane za nieetyczne. Ich obecność w powierzchni www jest bardzo krytykowana, a powiązane witryny źle na tym wychodzą. Skutkiem tego każda szanująca się jednostka gospodarcza rezygnuje z tego typu praktyk. Denerwująca reklama w Internecie z pewnością nie świadczy o profesjonalizmie, dlatego zacznij współpracę ze profesjonalistami - Directresponse.pl. Typowym przykładem nieetycznej promocji są okna, które nagle wypełniają cały ekran komputera. Mogą także czmychać przed kursorem myszy, czy też przypominać komunikat o błędzie. Czasem wykorzystuje się także metodę łączenia z jedną domeną internetową www wielu banerów, porozrzucanych w sieci. Stanowi to istotne nadużycie technologii Flash. To tylko parę propozycji, z których korzystają oszuści. Jednak znacznie gorszym problemem jest piractwo. Co poniektóre hiperłącza, które przypominają banery, to tak rzeczywiście programy szpiegowskie. Mogą też spowodować infekowanie komputera wirusem. Tego rodzaju działanie są już całkiem nielegalne. Jakim sposobem widać, reklama w sieci może nie tylko drażnić. Bywa też niebezpieczna.